Príjemné pracovné prostredie vplýva na každého jednotlivca, nachádzajúceho sa na pracovisku. V mieste výkonu práce trávime veľkú časť nášho dňa, od rána až do večera. Je prirodzené, že chceme mať čisto na stole ako i na soc. zariadeniach. Upratovanie kancelárie je jedna z najčastejších činností každej upratovacej spoločnosti. Na čo si dať však pozor?
Spoločnosť Verve odporúča pri výkone služby upratovanie kancelárií, žiadať od poskytovateľa služieb menný zoznam zamestnancov firmy, ktorí Vaše kancelárie upratujú- naša spoločnosť pracovníkov predstaví osobe klientovi. Ako druhý faktor zabezpečujúci riadny výkon služby je správna čistiaca chémia a potrebné vybavenie – obyčajný komerčný vysávač, ktorého výkon je obmedzený a nemá HEPA filter nemôže riadne zabezpečovať upratovací servis resp. upratovanie kancelárie. Výkon profesionálneho vysávača je dlhodobo stabilný a zabezpečí vždy správne povysávané podlahové krytiny či iné súčasti vybavenia administratívnych priestorov. Finálne na treťom mieste je správne riadená kontrola a manažment ľudských zdrojov spoločnosti zabezpečujúcej upratovanie kancelárií. V prípade uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb s našou spoločnosťou, zabezpečíme pravidelnú kontrolu upratovania kancelárií, pričom poskytujeme 24 hodinovú službu – môžete zavolať kedykoľvek.
Medzi výhody našej spoločnosti patria výborne zaškolení zamestnanci s certifikátom kvality a našimi profesionálnymi školeniami, kontrola kvality vykonávaná bezprostredne po upratovaní a roky skúseností v tomto obore. Pravidelným klientom, ktorí využívajú službu upratovanie kancelárií ponúkame trvalé zľavy z tepovania kobercov či čalúneného nábytku, dodávku hygienického materiálu – ZZ útierky, mydlo, obaly na použité hyg. vložky a toaletný papier rôznej kvality, prípadne samotnú inštaláciu dávkovačov mydla alebo iných nosičov.
Veríme, že dnešný blog bol nápomocný, v prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať, vždy radi odpovieme na každú Vašu otázku, pretože NÁS UPRATOVANIE A ČISTENIE BAVÍ.
Tím Verve